Esame tikri, kad didžioji dauguma Lietuvos šeimų yra linkusios vykdyti vadinamąją kaupimo funkciją – tai esą tokio tipo procesas, kai nenaudojamus daiktus nė neplanuojame išmesti, o tiesiog nunešame į sandėliuką, į palėpę ir pastaruosius ten laikome. Vis dėlto, nors ir vadovaujamės tuo principu, kad galimai kada nors mums pastarųjų daiktų prireiks, galiausiai reikėtų pripažinti, kad tokiose situacijose ne vien tik, kad vertė pastarųjų beprotiškai krinta, tačiau be viso to ir jų funkcijos, lyginant su naujovėmis, kurios esą rinkoje, atrodo ganėtinai kukliai.
Manome, kad tinkamiausia išeitis tokiose situacijose būtų ne kaupti, o parduoti turimą turtą – paslaugų skelbimai esą inovacija, pastebima rinkoje, kuri veikia, kaip savotiška platforma, tarpininkavimo, tiesa, kurioje galima ne vien tik sėkmingai parduoti norimus daiktus, ar tai teikti paslaugas, tačiau taip pat ir pirkti, jeigu esą poreikis. Kad ir kaip ten bebūtų, šią mintį iškelėmė vien tik dėl to, kad žinome, jog piliečiams individualūs veiksmai galėtų suteikti naudos, jeigu jie racionaliai įvertinę pasielgs teisingai – kaupti niekada nėra naudinga, ypač žinant iš asmeninės patirties, kad nunešti daiktai galiausiai vis tiek keliauja į šiukšlių konteinerius – nejaugi klystame?
Paslaugu skelbimai, kaip ir buvome užsiminę, esą inovacija – kodėl taip teigiame, jeigu pati platforma primena skelbimų portalus? Būtų galima pradėti nuo tos minties, kad tarpininkavimo paslaugos yra uoliai vykdomos, o pats projektas nuolatos prižiūrimas. Vien žvelgiant iš kokybės spektro, skelbimuose nebūtų galima rasti jokių programavimo, ar tai vizualinių, klaidų, kaip iki šiol pasitaikydavo kituose projektuose. Be viso to, didžioji dalis projekto ir yra orientuota būtent į tam tikrų paslaugų sukūrimą, bei pardavimą, o materialinių daiktų keitimąsis – tai yra pirkimas bei pardavimas – praktiškai esą palydėti antrame plane. Realiai žiūrint, būtų galima pamanyti, kad šie vykdomi paslaugų skelbimai yra specializuoti – kad ir kaip ten bebūtų, žinant tai, kad rinkoje iki šiol nebuvo tokio tipo alternatyvų, atsiradęs pasiūlymas tikrai maloniai stebina, bei džiugina.
Baigiant darbą, norėtume priminti, kad pasiūlymų skelbimai gali tapti ir puikiu tramplynu jūsų individualiam verslui – jeigu siekiate rasti klientų, jeigu norite padidinti turimus pardavimus, vertėtų pasinaudoti visomis galimybėmis. Tikimės, kad buvome naudingi, viliamės, kad supažindinimas su nauja paslauga buvo vertingas – o dabar tik nuo jūsų priklausys, ar pasinaudosite patarimu.